torsdag 8 januari 2015

Låååångt uppehåll...

Nu är jag tillbaka efter ett långt blogguppehåll, jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga, tar tid också tycker jag men nu har jag tänkt att ge det en chans igen. Skaffade ett instagramkonto för att det är ett enklare sätt där heter jag camillapysslar, följ mig gärna där.  Hösten har varit väldigt tung på flera sätt och en period hade jag ingen pyssellust heller men så började det droppa in lite beställningar och flera arbetskamrater började fråga efter lite julpresenter så då gjorde jag i ordning lite och sålde en hel del så då kom lusten tillbaka igen.

Idag tänkte jag blogga en trekantsask som jag gav bort till min syster när vi var där häromdagen och jag la i lite hemlagade julgottis

Den blev så, godkänd för att vara första gången tycker jag


Blomma och diesen är från magnolia


Lite blommor igen och dessa dies är även de från Magnolia



Det var allt för idag och hoppas vi ses snart igen.

//Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar